Уметност

  • Да се поттикнат способностите за цртање и обликување на разни едноставни форми и облици;
  • да се поттикнува самостојноста во користењето на различен ликовен и останат неликовен материјал;
  • да се поттикнува самостојноста во истражувањето, разликувањето и именувањето на одредени основни бои, текстура, простор, форми, облици на предмети во две и три димензии;
  • да се поттикне способност за истражување и разликување на одредени звуци, гласови;
  • да се развијат способности за реагирање според сетилата за вид, слух, мирис, вкус, допир;
  • да се развијат способности за распознавање и именување на сетилните дразби врз основа на искуствата и доживувањето;
  • да се поттикне интерес за учество во ликовни активности преку користење на разни форми на ликовно изразување;
  • да се развиваат способности за опсервација слушање и имагинација според доживувањата низ музичките и ликовните активности;
  • да се развива способност за пеење на песни со едноставен ритам и умерена јачина на гласот;
  • да се развиваат способности за користење на различни материјали, алатки, инструменти, предмети и достапни ресурси за искажување на сопствените креативни идеи и чувства;
  • да се поттикне интересот и љубовта кон танцувањето и креативното изразување преку движењата на телото;
  • да се поттикне интересот за учество во музички и ликовни активности;
  • да се развива интерес и љубов кон традиционалната народна музика и играње на традиционални народни ора;
  • да се развиваат способности за естетско доживување на опкружувањето;
  • да се поттикне сензитивноста по однос на селективно користење на различни видови музички и ликовен израз;
  • да се поттикне развојот на личните вредности преку користење на ликовната и музичката уметност.